کانکس,کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر

کانکس,کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر: گروه صنعتی تولیدی دپوکانتین ارائه دهنده راهکار های نوین در طراحی ، ساخت و پیاده سازی انواع کانکس و کانتینر در ایران می باشد.

طبقه بندی موضوعی

کانکس غرفه بازیافت

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ق.ظ

کانکس غرفه بازیافت :  کانکس غرفه بازیافت در مجموعه آربی کانکس به پیشنهاد شهرداری ها در طرح ها و ابعاد مختلف و با کیفیت و قیمت مناسب تولید و ارائه می گردد .

کانکس غرفه بازیافت

کانکس غرفه بازیافت

کانکس غرفه بازیافت آربی کانکس

برای حفاظت از فضاهای سبز, پارک ها و محیط زیست کانکس غرفه ی بازیافت وارد عمل شده است و با استقرار در پارک ها و فضای سبز به کمک محیط زیست آمده استو مردم را تشویق به این کار که زباله های تفکیک شده ی را تحویل کانکس غرفه ی بازیافت دهند تا هم در حفظ و نگهداری محیط زیست سهیم باشند و هم بابت آن هزینه دریافت کنند .

کانکس غرفه بازیافت با مقاومت بسیار بالایی در مقابل پوسیدگی و رنگ زدگی حرارتی و برودتی ساخته شده است و همچنین مقاوم در برابر سیل و زلزله و دیگر بلایای طبیعی است . با توجه به تقاضا و نیاز مشتری در سفارش ساخت غرفه بازیافت می توان آن را چرخدار ( سیار ) و ثابت ساخت همچنین به دلیل سبک بودن قابل حمل  و نقل باشند و می توان به هر نقطه ی مد نظر برد و از آن استفاده کرد .

طراحی و تولید  کانکس غرفه بازیافت به صورت شیب دار و ساده و سقف کانکس به صورت قوس دار و چند ضلعی در ابعاد و نمونه های مختلف تولید و عرضه می گردد

قیمت ، خرید و فروش کانکس غرفه بازیافت

جهت خرید کانکس غرفه بازیافت ، فروش کانکس غرفه بازیافت ، و کسب اطلاع از قیمت کانکس غرفه بازیافت می توانید با متخصصین ما در آربی کانکس تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.

کانکس دست دوم کانکس غرفه بازیافت نیز در مجموعه آربی کانکس با قیمت مناسب برای مشتریان عرضه می شود ، که دارای ارزش خرید بالایی بوده و از لحاظ کارایی و رفع نیاز های پی بینی شده ، کارایی کانکس غرفه بازیافت نو را دارد.

  • کانکس کانتینر

غرفه بازیافت

کانکس

کانکس غرفه بازیافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی