کانکس,کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر

کانکس,کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر: گروه صنعتی تولیدی دپوکانتین ارائه دهنده راهکار های نوین در طراحی ، ساخت و پیاده سازی انواع کانکس و کانتینر در ایران می باشد.

طبقه بندی موضوعی

کانکس رستوران

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ق.ظ

کانکس رستوران : کانکس رستوران را می توان در مکان های مختلفی نصب واستفاده کرد .  داخل کانکس رستوران مجهز به امکاناتی چون صندلی و میز می باشد تا به راحتی بتوان در داخل کانکس غذا میل نمود . با توجه به نیاز و سلیقه ی مشتری برای ساخت کانکس رستوران می توان آن را در ابعاد و اندازه های مختلف ساخت و نصب نمود . در طراحی کانکس رستوران با توجه به پیشنهاد مشتری می توان آن را سیار, ثابت  ویا ویلایی ساخت تا به راحتی قابل حمل به هر نقطه ی دلخواه باشد .

کانکس رستوران

کانکس رستوران

از کانکس رستوران می توان در دانشگاه ها , پروژه های ساختمانی , مدارس , بیمارستان ها , مراکز اداری , کارخانجات , جاده ها و یا هر مکانی  که به رستوران و کافی شاپ نیاز دارد استفاده کرد .
در طراحی و ساخت کانکس رستوران به مقاوم و سبک بودن آن توجه شده است زیرا که چون در مکان های مختلفی با شرایط آب و هوایی گوناگونی نصب می شود باید مقاوم در برابر بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله , رطوبت , سرما و گرما باشد .

قیمت کانکس رستوران

قیمت کانکس رستوران بسته به اندازه و بعد کانکس دارد , یعنی بسته به موادی که در ساخت آن استفاده می شود . ممکن است بعضی کانکس رستوران با پروفیل آهنی با ضخامت بالا ساخته شده باشد که مقاومت آن را در برابر زنگ زدگی بالا می برد که تاثیر به سزایی در قیمت کانکس رستوران دارد . مناسب بودن قیمت  کانکس رستوران یکی از مهمترین ملاک گروه آربی کانکس است .
جهت اطلاع از قیمت کانکس رستوران با گروه صنعتی آربی کانکس تماس حاصل نمایید .

خرید کانکس رستوران

خرید کانکس رستوران نیاز به مشاوره و تخصص دارد مشاورین ما در آربی کانکس شما را در خرید کانکس رستوران راهنمایی خواهند کرد . برای خرید کانکس رستوران ابتدا بایستی نوع مدل کانکس رستوران توسط مشتری انتخاب شود و بعد توسط گروه کانکس سازی آربی کانکس طراحی و ساخته می شود ودر محل نصب خواهد شد .
کافیست برای خرید کانکس رستوران با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید .

فروش کانکس رستوران

اگر شما به هر دلیلی دیگر از کانکس رستوران وخانه ی پیش ساخته خود استفاده نمی کنید اگر  فکر فروش کانکس رستوران خود افتادید ما آن را با قیمت بالایی از شما خریداری می کنیم . گروه آربی کانکس اقدام به خرید کانکس دست دوم رستوران از مشتری کرده است . رضایت مشتری شرط اول کار گروه آربی کانکس است .
جهت فروش کانکس رستوران با آربی کانس تماس بگیرید .

کانکس رستوران دست دوم

گروه آربی کانس بعد از خرید کانکس رستوران دست دوم از مشتری اقدام به بازسازی و تعمیر کانکس می کند . مشتریانی که نمی خواهند هزینهی زیادی را بابت خرید کانکس رستوران بدهند تقاضای خرید کانکس دست دوم می کنند . گروه آربی کانکس,  کانکس رستوران را به مانند دفعه ی اول آن بازسازی می کنند و آن را با قیمت کم به مشتری می فروشند .
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۳۰
  • ۱۳۳ نمایش
  • کانکس کانتینر

کانکس

کانکس رستوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی