کانکس,کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر

کانکس,کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر: گروه صنعتی تولیدی دپوکانتین ارائه دهنده راهکار های نوین در طراحی ، ساخت و پیاده سازی انواع کانکس و کانتینر در ایران می باشد.

طبقه بندی موضوعی

کانکس راهداری

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ق.ظ

کانکس راهداری : کانکس راهداری ، به دلیل داشتن امکاناتی که از قبل برای آن پیش بینی شده ، دارای ویژگی های خاصی است که باعث شده اولا تبدیل به یک کانکس پرخاصیت و پرکاربرد شود ، دوما تقاضای زیادی نیز برای آن از طرف مشتریان ارائه شود. از این رو مجموعه آربی کانکس تصمیم به طراحی و ساخت کانکس راهداری با امکانات و ویژگی های خاص گرفته است ، مجموعه آربی کانکس رضایت مشتریان را سرلوحه ی کار خود قرار داده است و در این زمینه سعی دارد محصولات خود را مطابق با استاندارد های جهانی تولید و ارائه کند.

کانکس راهداری

کانکس راهداری

کانکس راهداری آربی کانکس چه کاریرد هایی دارد ؟

همانطور که از نام این کانکس نیز مشخص است ،در اصل از این کانکس برای امور راهداری و بین جاده ای ، و مناطق دور استفاده می شود ، اغلب مشتریان کانکس راهداری:ارگان های دولتی ، سپاه ، ارتش ، سازمان محیط زیست و جنگل داری ، اداره برق ، بیمارستان ها و مطب های صحرایی ،مدارس ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی ، پلیس راه ها ، مراکز امداد و نجات جاده ای ،و… می باشند ، که طیف وسیعی را شامل می شود. که بر اساس نیاز مشتریان به صورت طراحی اختصاصی و در قالب کانکس اداری ، کانکس مدیریتی ، کانکس خوابگاهی و… به آن ها ارائه می شود.

قیمت کانکس راهداری

قیمت کانکس راهداری در آربی کانکس با در نظر گرفتن مواد اولیه و متریال ساخت  ، اندازه و ابعاد کانکس ، مشخص می شود ، قیمت کانکس راهداری ، همچنین با توجه به تجهزیات داخلی مورد استفاده در داخل آن ، قابل تغییر می باشد.

خرید کانکس راهداری

محصولات کانکس راهداری تولید شده در آربی کانکس دارای استاندارد های جهانی بوده و می توانید برای سفارش محصول و خرید کانکس راهداری با مشاورین ما تماس بگیرید .

فروش کانکس راهداری

برای فروش کانکس راهداری خود  می توانید با آربی کانکس تماس گرفته و آن را با بالاترین قیمت ممکن به فروش برسانید.

کانکس راهداری دست دوم

کانکس راهداری خریداری شده از مشتریان پس از بازسازی و تعمیرات لازم ، نقاشی خارجی و رنگ آمیزی داخلی تحت عنوان کانکس دست دوم راهداری یا همان کانکس راهداری دست دوم با قیمت بسیار پایین به فروش می رسد.

  • کانکس کانتینر

کانکس

کانکس راهداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی