کانکس,کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر

کانکس,کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر: گروه صنعتی تولیدی دپوکانتین ارائه دهنده راهکار های نوین در طراحی ، ساخت و پیاده سازی انواع کانکس و کانتینر در ایران می باشد.

طبقه بندی موضوعی

کانکس سرویس بهداشتی

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ق.ظ

کانکس سرویس بهداشتی  : کانکس سرویس بهداشتی از پرکاربردترین کانکس ها در پروژه های کاری است .در ساخت کانکس سرویس بهداشتی از سرویس ها و نماهای مختلفی اعم از ایرانی و فرنگی استفاده شده است . کانکس های سرویس بهداشتی در انواع دو چشمه , سه چشمه , چهار چشمه و .. طراحی و ساخته می شود ,  امکانات داخلی کانکس سرویس بهداشتی از روشویی گرفته تا فن هواکش وجا صابونی و کف و پوشش کف نیز از جنس سرامیک و فایبر گلاس است .

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی

  کانکس سرویس بهداشتی در مکان های عمومی , مسیرهای بین جاده ای , کارخانجات , پارک ها , پروزه های عمرانی , مکان های زیارتی , تفریحی و .. نصب می شود . چون اکثرا کانکس سرویس بهداشتی در خارج ازشهرومحل  پروؤه های عمرنی  نصب می شوند راه کاری مناسب برای بر طرف کردن نیازی های بهداشتی  افراد محسوب می شود .

این نوع کانکس طبق سفارش و نیاز مشتری می تواند در طرح ها و اندازه های مختلف طراحی و اجرا گردد . کانکس سرویس بهداشتی  طبق سفارش مشتری با توجه به محلی که در آن نصب می شود به صورت متحرک و ثابت در سایزهای مختلف ساخته می شود .

مشخصات فنی کانکس سرویس بهداشتی

  • بدنه و کف کانکس سرویس بهداشتی از پروفیل های بادوام مطابق با استاندارد
  • جنس درب ورودی و خروجی  از آلومینیوم کوره ای رنگ
  • شامل تاسیسات کامل اعم از  لوله کشی وسیم کشی
  • کانکس سرویس بهداشتی مقاوم و بادوام جهت استفاده در مناطق زلزله زده
  • رنگ آمیزی  با متنوع ترین رنگ های روغنی

قیمت کانکس سرویس بهداشتی

از مهمترین خدماتی که شرکت آربی کانکس به جامعه کانکس کرده ساخت کانکس سرویس بهداشتی با استاندارد و کیفیت بسیار بالا بوده است . قیمت کانکس سرویس بهداشتی با توجه به تقاضای مشتری در انواع ابعاد, نما و مدل های مختلف متفاوت است . با توجه به مکانی که کانکس سرویس بهداشتی باید در آن نصب شود کانکس به صورت راه رو دار طراحی و ساخته می شود . برای اطلاع از قیمت کانکس سرویس بهداشتی ابتدا بایستی طرح پیشنهادی خود را انتخاب کنید و سپس با مشاورین ما در شرکت کانکس سازی آربی کانکس تماس بگیرید و از قیمت محصول انتخابیتان آگاه شوید .جهت اطلاع از قیمت کانکس سرویس بهداشتی با مشاورین ما در آربی کانکس تماس حاصل نمایید

خرید کانکس سرویس بهداشتی

برای خرید کانکس سرویس بهداشتی با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید . کانکس سازن شرکت آربی کانکس آن را در کم ترین زمان طراحی و در محل انتخابی مشتری نصب می کنند . کانکس سرویس بهداشتی را می توان با کمترین هزینه خریداری کرد
جهت خرید کانکس سرویس بهداشتی با متخصصین آربی کانکس تماس بگیرید .

فروش کانکس سرویس بهداشتی

همچنبن شما می توانید کانکس شرویس بهداشتی استفاده شده خود را با قیمت بالا به آربی کانکس به فروش برسانید. قیمت گذاری کانکس ها پس از بررسی و بازرسی کامل آن ها توسط کارشناسان آربی کانکس مشخص شده و پس از حصول توافق مبلغ خود را دریافت نمایید.

کانکس سرویس بهداشتی دست دوم

پس از خرید کانکس از مشتریان ، نوبت به بازبینی و انجام تعمیرات لازم بر روی کانکس ها می رسد. کانکس های مذکور پس از انجام تعمیرات و اقدامات لازم تحت عنوان کانکس سرویس بهداشتی دست دوم به فروش می رسد. قیمت کانکس دست دوم در مقایسه با کانکس نو پایین تر بوده و برای بسیاری از کاربران و مشتریان توصیه می شود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۲۸
  • ۱۲۷ نمایش
  • کانکس کانتینر

کانکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی