کانکس,کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر

کانکس,کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر

کانکس,کانتینر,قیمت کانکس,قیمت کانتینر: گروه صنعتی تولیدی دپوکانتین ارائه دهنده راهکار های نوین در طراحی ، ساخت و پیاده سازی انواع کانکس و کانتینر در ایران می باشد.

طبقه بندی موضوعی

کانکس کارگری

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ق.ظ

کانکس کارگری : این محصول شرکت آربی کانکس برا اسکان موقت و دائم کارگران در حوزه های فعالیتی مختلف می باشد ، که بر اساس نیاز میتواند به دو حالت کانکس کارگری ساکن ، یا کانکس چرخدار و متحرک طراحی شود ،

کانکس کارگری

کانکس کارگری

امکانات و ویژگی های کانکس کارگری

هدف از ساخت کانکس کارگری اسکان موقت ، یا دائم کارگران ساختمانی ، شرکتی و پروژه ای می باشد ، امکانات پیش فرض برای رفع نیاز های مختلف در این نوع کانکس ها تعبیه شده و به راحتی و با هزینه پایین می توان از این کانکس استفاده کرد.

قیمت , خرید و فروش کانکس کارگری

کانکس کارگاهی یا کانکس ارزان کارگری جهت استفاده در پروژه های سد سازی، پروژه های عمرانی، پتروشیمی، راه سازی و …. قرار میگیرد. قیمت کانکس کارگری بسته به نوع متریال و مواد اولیه مورد استفاده متغیر یوده و ابعاد و اندازه کانکس نیز نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش کانکس ، قیمت کانکس کارگری و کانکس کارگری دست دوم، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۰۴
  • ۱۲۳ نمایش
  • کانکس کانتینر

کانکس

کانکس کارگری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی